بهترین های وب و اینترنت با فری اویلر؛

وبلاگ فری اویلر با هدف اطلاع رسانی از جدیدترین محتوای وب و بهترین اونها ساخته شده و سایت هایی که جذابیت بالایی داشته باشند به صورت مداوم در این وبلاگ معرفی می شود تا دوستان بتوانند از این سایت ها استفاده ببرند.

بهترین های وب و اینترنت با فری اویلر؛

وبلاگ فری اویلر با هدف اطلاع رسانی از جدیدترین محتوای وب و بهترین اونها ساخته شده و سایت هایی که جذابیت بالایی داشته باشند به صورت مداوم در این وبلاگ معرفی می شود تا دوستان بتوانند از این سایت ها استفاده ببرند.

فعالیت مجدد وبلاگ فری اویلر

سلام مجدد خدمت دوستان گل من چند سالی فرصت نکردم وبلاگ رو بروز کنم اما امروز دوباره فعال شدم و می خوام وبلاگ رو با رویکرد جدید مدیریت کنم. در این روش جدید دیگه حوزه فعالیت روغن های خوراکی نیست بلکه تمام مطالب و موضوعات از سراسر وب در اینجا منتشر می شود. 

ضمنا مطالب خوب و جذاب هم در کنار سایت ها معرفی می شود. دوستانی که سایت یا مطلب خوب در نظر دارند در بخش نظرات بهم معرفی کنند تا در وبلاگ برای دیگران منتشر کنم تا دیگران هم بتوانند از اونها استفاده کنند. نکته دیگه این که در هر پست لینک سایت یا مطلب رو هم قرار می دم تا همه بتونن راحت به اون صفحه مراجعه کنند و ازش استفاده ببرند.​​​​​​​

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد